Prima partidă de sex... cu un băiat





  
            Aș vrea să vă împărtășesc ceva. Sunt un bisexual undercover, și așa aș vrea să rămân. Ironia sorții face ca părinții mei să fie homofobi, iar eu îi iubesc foarte mult, și nu aș vrea să îi rănesc, mai ales că mama e cam obsedată de mine, și mă duce peste tot: la solar, la sala de forță și la înot. Vrea să am un corp perfect și să am cât mai multe femei. Eu sunt deacord cu ea, dar am mai adăugat în meniu și bărbați. Adică, după cum pică. Dacă e să fie cu penis, atunci să fie cu penis, iar dacă cu vagin, nici o problemă. Mi se scoală la amândouă tipurile :D.


            La început, eram exclusiv axat pe femei. Mi-am început viața sexuală destul de târziu. Pe la 15 ani, când am făcut sex cu o colegă de clasă. A fost prima oară, și a fost…. Plictisitor. Adică eu eram călare pe ea, ca un câine în călduri, iar ea stătea ca o vacă, mai că nu mugea.
            Următoarele aventuri au fost tot cu fete de la mine din liceu sau din sat. De obicei, nici măcar nu făceam eu efortul să le cuceresc. Se dădeau ele la mine. Eu doar acceptam și futeam. Dar majoritatea erau din aceiași specie: vaci de lapte. Așa că sexul cu femei m-a cam dezamăgit. În fine, timpul a trecut, și la un moment-dat mi-am făcut o prietenă mai nebună așa de felul ei.
            Îi plăcea lu asta sexul blană: mă sugea, se punea în toate pozițiile posibile, și mai ales îi plăcea anal. Era mai mare ca mine, cu vre-o doi ani, și avea o reputație destul de dubioasă. Așa că ai mei, nu mă lăsau să mă văd cu ea.  Eu o făceam totuși și parcă, așa pe ascuns, era chiar mai fain.




            Am uitat să vă spun că fata era de la bunicii mei de la țară. Într-o seară de vară, ne-am întâlnit ca de obicei la capătul unei străzi, unde săteam la întuneric, pe o salcie veche, prăbușită și spre surprinderea mea, nu a venit singură, ci cu un prieten de-al meu, Alin.
            M-a surprins acea întâlnire. Adică ce căuta Alin acolo? Însă nu am zis nimc. Alin era prietenul meu, și făceam multe împreună. Sâmbetele le petreceam împreună la discoteca din sat, când beam de nu mai știam de noi, dar ce căuta el acolo? Acela era momentul meu cu Andrea, în care trebuia să facem sex nebun ca în fiecare noapte.
            În fine, m-am prefăcut că nu mă deranjează prezența lui, și m-am comportat normal. La un moment dat el s-a îndepărtat, căci vorbea la telefon, iar ea a profitat de moment pentru a-mi vorbi:
            -Eros, ce relație avem noi?
            -Adică? Am întrebat eu contrariat? Ești iubita mea.
            -Dar mă iubești, sau doar sex?
            Nu știam ce să îi zic. Nu o iubeam, dar o îndrăgeam, și îmi plăcea să fac sex cu ea. Era mai mult ca o prietenă cu care făceam muuult sex.
            -Te plac mult…
            -Și eu… dar… nu te iubesc, și simt că nici tu nu o faci…
            -Vrei să ne despărțim? Sau ce e cu discuția asta?
            -Nu. Doamne ferește. De unde pulă așa mare în altă parte? A râs ea. Doar că aș vrea să duc relația la un alt nivel.
            -Adică?
            -Îmi place Alin.
            -Seiros? M-am mirat eu ca prostul.
            -Da. Adică uită-te la el. E bunoc rău de tot. Ca tine.
            M-am uitat un pic altfel la Alin. Așa era. Fotbalist, avea un corp super fain. Picioare ferme, un abdomen de invidiat, brunet, parcă tot timpul bronzat. Era super. Și se îmbrăca fain, iar frezele lui făceau tot timpul senzație.
            -Arată… bine. Vrei să îți faci lipeala cu el?
            -Nu, fraiere! Vreau să facem sex în trei.
            Un zâmbet uriaș a radiat imediat pe fața mea. Eram curios de orice, legat de sex?
            -Păi și el vrea?
            -El? Da. Adică, a fost ideea lui… Dacă și tu vrei.
            -Putem încerca.


            Ca un făcut, Alin tocmai atunci și-a încheiat conversația și s-a întors la salcia noastră. Andrea s-a ridicat. Arăta și ea ok, slăbuță cu picioare lungi, și o freză ciudată. Un fund bombat și obraznic, stârean pe oricine.
            A venit la Alin, l-a luat pe după cap, și l-a îmbrățișat. Eu mă uitam la ei, uimit dar și excitat. Au început să se sărute. Alin a luat-o de fund și a strâns-o în brațe, prăbușind-o în mine. O ținea cu fundul în mine, dar…. Mâinile lui erau pe fundul ei și implicit pe penisul meu. În timp ce se sărutau, ea dădea din fund, și astfel îi freca mâinile de penisul meu. Ceva nu era în regulă.
            Mie însă mi s-a sculat. Ea cu mâinile ei, mi-a apucat mâinile mele, și mi le-a întins pe la spatele lui. Acum eram un fel de sandwic format din doi băieți și o fată la mijloc.
            Andrea a scos tricolul de pe Alin, și a început să îl sărute pe gât. Andrei se uita țintă la mine și zâmbea. Ușor și-a luat mîinile de pe fundul ei, și le-a trecut pe penisul meu. Eram surprins, dar nu am zis nimic. Mă excita. Ea a trecut pe lângă Alin, și l-a poziționat pe acesta între noi. Acum eram față în față cu Alin. Era la bustul gol și arăta fabulos.
            L-am atins nesigur, iar el m-a apucat de cap și a început să mă sărute, în timp ce mă masa pe penis. Apoi mi-a dat tricoul jos. Era super. A coborât și a început să mă sărute pe gât, pe pectorali, apoi pe abdomen, și a coborât ușor la pantaloni. Andrea a început să mă sărute, în timp ce eu cu mâna mă jucam la păsărica ei. Eram super excita.
            Alin mi-a scoso din pantaloni, și a început să îmi sărute penisul, și în cele din urmă să mă sugă. Ea a venit lângă el, și au supt împreună. Apoi ne-am culcat pe iarbă, și imediat am început să îi dau ei limbi în pizdă, în vreme ce ea îl sugea pe Alin. Era un fel de 69 în trei.
            În noaptea aia am făcut-o doar oral, și a fost prima mea experiență bisexuală. Dar a fost minunat. Nu am să uit niciodată acea noapte și acel sex, făcut acolo, jos, pe iarbă lângă salcie.



            În următoarea postare, am să vă povestesc despre cum a continuat relația mea cu Alin, care era un adevărat gay hunter.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Așa sunt eu: frumos ca un înger și modest ca un zeu :)