Așa sunt eu: frumos ca un înger și modest ca un zeu :)



Cum sunt eu…



Numele meu este Eros. De fapt, nikename-ul meu, după cum va-ți prins. Sunt un tânăr de 20 de ani, și la drept vorbind, mă simt ca un zeu. Fără falsă modestie. Sunt incredibil de frumos, am un corp (dat de la natură) impecabil, cu tot ce mi-aș putea dori în dotare: abdomen ferm cu șase pătrățele, mijloc, pectoralii ușor dezvoltați, o formă drăguță a bicepșilor și tricepșilor, umeri bine conturați, un gât lung și sexi, părul ușor blond, ochii albaștrii, dinții albi perfecți, un fund bombat, după care se dau toți în vânt, picioare parcă sculptate. Înălțime: 1,82 cm. 74 de kg, doar carne, fără strop de grăsime. Cât despre amicul meu din pantaloni, ce să zic: 18 cm, și un pic cam gros. Sculat, îmi stă ferm, în sus, pregătit de atac. Sunt obsedat sexual și cu o dorință imensă de sex. Practic aș fute orice, oriunde, oricând, și chiar fac asta. Așa că o să am ce să vă scriu :D

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Prima partidă de sex... cu un băiat